robsys29 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Har ein bråte med deler på ein bil som står her som eg selger. sei ifrå om det er noko du treng. Robert Systad tlf: 95027530 mail: robsys_91@hotmail.com
franki88 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 hvilke farge er det på bilen? fin bakfanger og dørpanel med vanlig stoff uten noe elektrisk?
robsys29 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 hvilke farge er det på bilen? fin bakfanger og dørpanel med vanlig stoff uten noe elektrisk? bilen er svart, bakfangeren trur eg det ikkje skal vere noke galt med. når du seier dør panel meinar du då dør trekk? har et sett grått original trekk som er lite skadar på =)
franki88 Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 helt svart eller diamantsvart? ja mener dørtrekkene, bilder av de kanskje?
robsys29 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 helt svart eller diamantsvart? ja mener dørtrekkene, bilder av de kanskje? Fangeren va vist ikkje heilt fri for skadar. men dei som er finst ser du no på bilde. dørtrekka er fine, men klipsa bakpå er for det meste knekte, men det er mulig å erstatte dei med plast popp nagler eller eg kan sjå kor mangen eg har igjen å sende med om du vil ha.
robsys29 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Har og mellom aksel, diff, abs system, vifte til varmeapparat, styrestag, dører til høgreside heile skada på venstre, bakseter type mørkegrå, og div anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå