Hans Wilhelm Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Har 3 hele felger og 1 ødelagt etter påkjørsel. Uten dekk. 5*120 boltsirkel, ET 35 Gi Bud Må hentes i Hokksund, midt mellom Drammen og Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 800 spenn anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Gir deg 500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Odegard Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Hei, byr deg 700kr, kan hente de på lørdag. Mvh Kenny Ødegård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Hei, byr deg 700kr, kan hente de på lørdag.Mvh Kenny Ødegård 700 er greit, men Lørdag passer ikke de jeg ikke er hjemme før Søndag ettermiddig/kveld. Kan hentes da, eller evt Mandag om det passer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Odegard Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Den er grei, skal vi ta sikte på mandag da? -Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Vi kan satse på Mandag ja. Når på dagen passer det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Odegard Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Ok, litt tidlig på mandag passer best for meg, hva med ca 12-tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Høres bra ut. Sender deg tlf mitt på PM, så har du det.Kan møtes på Shell/7-Eleven på Langebru hvis du vet hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Odegard Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 PM mottat og nummer lagret, ringer deg når vi er på tur, er rimelig sikker på at jeg veit hvor den stasjonen ligger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Da sees vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå