Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal ha en til å gå over motoren nå,men lurt på hvordan det er å hive denne ned i en helt orginal motor ? må man gjøre noe mere eller stille på noe for å bruke denne kammen i forhold til orginal,å merker man noe spesielt forskjell fra en skala på 1 til 10 ?

Er veldig innterisert,å noen tips om mere man kan bytte for å få litt mere bunndrag,skal overhale motor så greit å gjøre litt små justeringer hvis det er mulig uten for mye jobb.

Skrevet

det som er fint med iS motoren er at den har to kammer og justerbare kamdrev så du kan justere mindre/mer overlapp og du kan bestemme hvor i registeret du vil ha mesteparten av dreiemomentet. iS-motoren er en liten motor så noe voldsomt bunndrag får du ikke men med disse kammene som er litt over moderate så kan du hente veldig mye i mellomregisteret :) eller hvis du er veldig glad i turtall har jeg en chip med turtallsperra på 8000 omdr, hvis du da justerer kammene til mye overlapp og og endel tilbake blir den ganske hysterisk :)

Skrevet

Hva tenkte du deg for pris på kammer å chip,må høre litt med noen her hjemme i morgen..Er en som skal hjelpe å montere,men er usikker på hvordan man monterer chip å er det noe som må gjøres etter at dette er montert,hvordan er bilen på tomgang?

Du bor i Drammen ?

Skrevet

Chippen er lett og montere men da får du en motor som kun virker på høyere turtall og litt ujevn tomgang men med original motorstyring eller en annen chip kan du justere kammene for effekten i mellomregisteret :) Da er også tomgangen fin :) Bor i drammen ja, men kammene ligger i sande.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...