maartn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Hanskerommet henger for langt ned, så det er en nokså stor glippe langs hele kanten. Fulgte en guide her inne og byttet noe i opphengsmekanismen men jeg ser at i det stille hanskerommet låser seg, er det for langt ned. Er vel flere som har vært borti dette? Noen måter å fikse det på? Vet det er mulig å sette noen skruer som gir press, slik at den sitter bedre på plass, men slike løsninger er jeg ikke særlig tilhenger av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Sliter med det samme selv, si ifra om du får en løsning på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hope so! BUUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Svart gaffa teip!!! Lurer på akkurat det samme selv åssen denne glippen skal bli mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Slik er det mange som har det, mens hos meg er den glippen som denne har til venstre, like stor langs hele kanten. Denne guiden fulgte jeg på autopower.se for å få det til å se slik ut: Men det gikk ikke! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Denne fulgte jeg med hell: http://understeer.com/glovebox.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har du noen før / etter bilder Kjetil? Var det like stor glippe langs hele hanskerommet, eller hang den bare litt ned på ene siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Jeg hadde bilder engang i tråden min før det ble nye nettsider her, men finner de ikke nå. Mener det var langs hele, med litt mer mot ene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå