itwt Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Har problemer med min '98 E39 520iA, som jeg hadde parkert etter en kort kjøretur for å handle, da jeg kom ut igjen fikk jeg ikke start i det hele tatt. Starteren går ikke rundt da jeg vrir om nøkkelen, men den "tikker" bare mens tempmåler og drivstoffmåler beveger seg nedover. ABS-lyset er konstant på når nøkkelen er vridd om i tenningen. Noen som har vært borti dette før? Visste ikke at en ABS-feil kunne nekte bilen å starte..
dannybj Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Hadde lignende problem med min 528i. På min gikk noen av målerene nedover når jeg prøvde å starte. Noen lys i instrumentene ble svakere. Kom fram til at det måtte være ett eller annet med kontaktstykket(?) i tenningslåsen. Når jeg vrei om nøkkelen til 1. hakk(radio på), og vrei den veldig fort over til neste hakk(når alle lys begynner å lyse i dashen), starta den med en gang. Dette måtte jeg gjøre hver gang jeg skulle starte. Men nå er det plutselig i orden..
itwt Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Var faktisk bare et utladet batteri. Har merket at E39en har en tendens til å bli helt merkelig med dårlige batterier. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå