zahlo Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Heisann. har et par 18'' til en e34 som jeg tenkte jeg skulle selge.. men vet ikke hva man kan ta for de ? Felgene er ikke kast i, ikke kantkjørt eller noen måte på skader. nye dekk ( husker ikke merket men kan fort finne ut, tror det var goodyear) 225-40-18 hp design split 5 heter felgene de er blanke og ikke den sorte versjonen
zahlo Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 jeg kan ta..har ikke her annet enn på prosjekttråden
zahlo Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Jepp:) Bare ikke så kraftig kant..den er litt mindre tenker jeg..ska ut å se litt senere
spruddel Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Umulig å si når jeg ikke vet noe om nypris på slike felger eller dekk. Og ikke hvor gamle de er. Men synes felgene så bra ut, og hvis de er i veldig bra stand synes jeg det bør være mulig å få 8-10.000. Men igjen vanskelig med tanke på dekk, bredde på felg er også ukjent.
zahlo Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 8.5 eller 9'' jeg skal ut nå å ta bilde av felgene å måle bredde osv:)
zahlo Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 bare å slette:) Legger dette ut til salgs med bilder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå