HeiNicklas Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Husker ikke navnet på de i farta, er disse som er på bildene, fra min bil. For mer info, post her, eller send melding/ring på 99563284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Regner med det er 8,5 x 17? Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jupp, hvis jeg husker korrekt så Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Hva forlanger du? De heter forøvrig RC (300). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Er ikke sikker på prisen de er verdt jeg, er ingen skader i de, litt slitte senterkopper bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå