zblade Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 vurderer å selge 20" mine. 3 felger er som nye. og venstre fram felg er det et litt kant kjørt. kan ta innbytte i 19". dekk dim framme er 235.30.20 dekk dim bak er 275.30.20 bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Innpress på felg? Bredde på felg? Hvilket dekkmerke? Hvor mye gummi er det igjen? Hvor bor du? Prisantydning ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zblade Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 er ikke helt sikker på innpress. men tror det er et 20. 9" foran og 10" bak. nankang dekk. bor i østfold. spydeberg. vet egentlig ikke hvor mye jeg kan få får de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Ok. Er det greit med mønster igjen? Har du et tlfnr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zblade Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 ja dekka er kjøpt av han som hadde bilen før meg. han kjøpte de seint i fjor 91620876 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå