Tommy Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Prøver igjen, siden den som skulle ha denne tidligere ikke har hentet den. Original BMW E30 M3 bakpotte gis bort. MÅ HENTES I LØPET AV PÅSKEN. Jeg rydder, å kjører et lass på søppelfyllingen rett etter påske, å da følger potta med om den ikke er hentet (nei, jeg venter ikke lenger på at noen sier at de kan hente den litt senere). Den befinner seg på Bryne.
spaix Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 du kunne ikke sendt denne? så betaler jeg evt frakt?
Tommy Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Sender ikke, må hentes innen mandag, ellers havner den på dynga.
Tommy Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 kan gjerne hente den imorgen:) dette var snilt Ser du bor i porsgrunn, hvordan ordner du dette?
Ravaglia Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 nei prøve å ta turen vel. er den fin stand eller?
Tommy Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 eg kan henta den Tommy Petter Det er greit Petter, du har nr, å vet hvor jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå