Tommy89 Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 hvor mye kunne du tenke deg for m-tech settet da? veldig interessert:)
destroyy Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Tror ikke den er helt hel gitt.... Oppdatert med litt prisantydninger
Kid B Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Hva følger med på bakstillingen og hva er byttet på den?
Tsbusa Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Har du fortsatt motor etc, med gear, ledningsnett, hjerne og all?
destroyy Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Som sagt så lufter jeg kun delene litt... Har store planer om å vise til onsdag så muligens jeg får ordnet skilter på den igjen... vi får se... Bakstillinga så er alt av foringer nytt... er vel ikke mer å si.... bremser følger ikke med.... men kan eventuelt følge med mot tilegg... Har fortsatt motor gear og alt ja.... .ikke no som er demontert enda bortsett fra coilover hehe... skal jo se om vi får den igjennom først
Tommy89 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Jaok, men hvis du skal selge no m-tech deler så husk på meg a:) hehe
Tommy89 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 åssen gikk det med visning i dag? hvorfor har den blitt avskilta forresten? sorry for off-topic:P
destroyy Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Ble ikke visning idag gitt... måtte ha time til full teknisk gitt hehe.... Nei statens vegvesen som mente at min hadde "alvorlige tekniske mangler" Eneste som var var at jeg hadde senket ganske mye med coilover og kjørte med sveisa sperre... så brøyt litt når jeg kom inn på plassen der de stod gitt
Tommy89 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 jaok, får bare følge med videre i spenning gitt! hehe æsj da, vart dyr bot å da ratt?
JulianS Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Var det ikke bare senk å xenon a? kan jo ikke selga sånn flott vogn i deler ?
destroyy Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Itno bot.. Hehe julian.... vi får se på full teknisk til tirsdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå