baremats91 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 sjekker interessen på bilen min. er meget påkostet det siste året: ny komplett radiator ca 2,5k nytt komplett originale (sport) dempere med fjører og lagre foran og bak ca. 17k insp. 2 service tatt hos sulland auto hamar deler forrige eier påkostet bil: alle foringer og kuler og bærearmer i understell understellet på bilen fremstår som nytt og gått ca 50k km noe rust finnes, kun overflate rust. har montert k-sport senking på bil, skal ha 4-hjulskontroll på bilen så fort som mulig. bilen selges godkjent med senk og 19"felger interiør: sportsratt sportseter i skinn heftig pionèer stereoanlegg bilen har nå passert 303000km. topp har blitt byttet for ca 190k km siden samt overhalt motor. dette har jeg desverre ingen kvitteringer på. siden jeg kjøpte bilen for ca 7mnd siden har jeg vasket den minst 1 gang i uka, så jeg har hvertfall tatt veldig godt vare på den. vil ha rundt 30k eller bud/innbytte, helst M3 E36 link til bilder: http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... =623107650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 interissert i bytte i audi 100 2.8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå