Tiller Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Har lakt merke til noen få som har en stripe med farge på felgkanten på felgene sine. Synes det kan være tøfft på enkelte biler. Fant flere steder på nettet som selger felg teip. Noen her som har prøvd det? http://cgi.ebay.com.sg/Rim-lining-stickers-strips-motorcycle-car-wheels-/320505229904
lloydsb Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Rimtape ja, selges flere steder i norge.. Jeg hadde det selv, men det var på mopeden.. så det har jeg prøvd ut får noen år siden når det kom på markede.. fungere veldig greit, litt dritt og legge på men.. De fleste er jo egentlig beregnet som du ser på bilde til motorsykler\mopeder.. men de selger jo til 17",18",19" og (21" mopedhjul) så de passer jo på bil felger også, men rimtape er ikke så bred så vet ikke åssen det vil se ut på bil, men bare å prøve mvh lloyd
engen90 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Man får det på "teip rull" også så det passer uansett hvor mange tommer felgen er. Men som sagt, hold tunga rett i munnen når du monterer det.
toratl Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Biltema selger felg tape med aplikator for enkel montering. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Tilbehor/Felgteip/
Eirsan Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Det er veldig tøft hvis du har svart felg, eller noen slags farge. Men har du chrom/blank felg er det lite pent
///Kristian Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Hadde det på NSR`n jeg hadde, men ikke prøvd det på bil. Er som sagt tidligere her, no dritt å legge på, men Gjør seg på svart felg ihvertfall
Hawkon88 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Jeg har selv rimtape på motorsykkelen, men ser jeg burde ha lagt noen strøk med klarlakk over tapen i ettertid. Etter noen vask med varmt vann holder ikke limet like godt. Jeg fikk med et slikt verktøy som jeg skulle bruke mens jeg monterte tapen. Syns resultatet ble best uten verktøyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå