Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en strøken bmw e30 325ix som jeg gjerne kunne tenke meg flere hester i^^.

Jeg prøver å finne ut av pris.. eventuelt hvor jeg bør gjøre det, verksted eller privatperson.

I og med at det er en strøken bil og jeg gidde ganske mye for den, så vil jeg jo at arbeidet skal være ordentlig gjort, og at det holder

Altså det jeg lurer på, ca pris, og hvor jeg finner verksted eller eventuelt privatpersoner?.

Bor i agder, viss det blir noe så kan jeg jo godt ta en liten kjøretur..

Takker :)

edit: Kan noen flytte denne til teknisk?

Skrevet

Det aller viktigste er at du på forhånd setter en kostnadsramme, så er det mye enklere for folk å lage en plan for deg.

Det mest ideele er selvfølgelig å sende det bort til en dyktig entusiast som liker å gjøre det og samtidig ikke flår deg urimelig mye i arbeidspenger.

Skal du ha ting så de fungerer nogenlunde i hverdagen vil jeg sette et absolutt (!) minimum på 50 000kr.

Skrevet
Det aller viktigste er at du på forhånd setter en kostnadsramme, så er det mye enklere for folk å lage en plan for deg.

Det mest ideele er selvfølgelig å sende det bort til en dyktig entusiast som liker å gjøre det og samtidig ikke flår deg urimelig mye i arbeidspenger.

Skal du ha ting så de fungerer nogenlunde i hverdagen vil jeg sette et absolutt (!) minimum på 50 000kr.

50.000 hørtes absolutt fornuftig ut, da det ikke lønner seg å ta snarveier hvis det er en bil som du skal bruke i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...