madseen Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Har litt forskjellige deler liggende.. Caliptere, har noen stk av disse Abs Litt forskellige innsprøytninger noen te 2.0 l å noen te 2.5 l ledningsnett til motor, litt usikker på hvilket det er, men trur det er til 88model forskellige ruter bunnpanne dyser til 320 (trur jeg) kardang til 320 powerfleks foringer til bærearma bak 2dører (høyre og venstre til 2dørs, må sprøytes) bakluke bakrutesenker orginale fjører orginale lykter oljekjøler Har sikkert noe mer, bare å spørre
BMW324TDa Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Hei. Hvilken farge er det på bakluken og hvor mye for bakrutesenker?
madseen Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Hei.Hvilken farge er det på bakluken og hvor mye for bakrutesenker? det er diamantsvart, nei det vet jeg ikke helt, kom med bud:)
chrio Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 har du den braketten eller hva det heter som holder caliper venstre foran?
Gulle Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Heisann. Kunne tenkt meg bunnpanna di jeg. Regner med den er til m20?
Vegard-E30 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 pris for powerflex til bærearma bak? nye og ubrukte? alle sammen ?
Vikingen Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 er den oljekjølern du har, er det orginalt? har slangene og sånt men forrige eier har bare kjørt slangene sammen å fjerna øljekjølern... gudene måtte vite hvorfor, men hva er pris, trenger bare kjølern. men hvis det er med alt så er je fortsatt intr i pris =)
madseen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 er den oljekjølern du har, er det orginalt? har slangene og sånt men forrige eier har bare kjørt slangene sammen å fjerna øljekjølern... gudene måtte vite hvorfor, men hva er pris, trenger bare kjølern. men hvis det er med alt så er je fortsatt intr i pris =) Bare å komme med bud:)
madseen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Heisann.Kunne tenkt meg bunnpanna di jeg. Regner med den er til m20? åja:) bare å komme med bud da:) ja er det:)
madseen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Bunnpanna til M20? Hvor mye? jepp:) bare å komme med bud:)
madseen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 hvor i landet? vest-agder. lindesnes.. kan sende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå