E28_B7_Alpina Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 1986 320i 2 dørs uten takluke Bilen ble plukket helt rein for oppusing,eneste rust på den var jekkfester foran og litt i nedre del av kanaler.Alle "asfaltmatter er tatt vekk under gulvtppet (12.4kg),antenne hullet på venstere bakskjerm er sveiset igjen,reservehjulsbrønn skjært ut. Ledningsnett og motorrom er klart for e34 m5 s38b8,jeg hadde s38b38 i den,radiator laget festere til og flyttet på utsiden av motorrom pga større radiator,oljekjøler flyttet og laget nye fester til, 88 front m/is leppe,sorte hella lykter innnerste lykt er tatt vekk pga radiator og blir brukt til luftinntak,helrøde baklykter,batteri flyttet til bagasjerom. Mer info og bilder kan sendes v/interesse.. Har sikkert i overkant av 350 bilder fra jeg begynte på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 så bilen selges uten motor? Følger noe annet drivverk med, eksempelvis radiator, oljekjøler... DVS ting du har tilpasset? Andre ting som bremsekraftforsterker etc for å få s38 nedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 så bilen selges uten motor? Følger noe annet drivverk med, eksempelvis radiator, oljekjøler... DVS ting du har tilpasset? Andre ting som bremsekraftforsterker etc for å få s38 nedi? Uten motor ja,understell og alt følger me og div fester står igjen på bilen..oljekjøleren følgte motoren men radiator får du me bremsekraftforsterker følger oxo me bare å sette 3.8 rett nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Understell er meget bra Bilen er et perfekt utgangspunkt for banebil eller strøken gate/bruksbil Flere bilder blir lagt ut el kan sendes v forespørsel,bare og komme me spørsmål hvis d er noe dere lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Kan skaffe e36 m3 og e34 m5 motor,motorfester og girkassefeste hvis d er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Pris da, som rullende uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Noe mulighet å få skilt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Pris da, som rullende uten motor? Har bud på 30000,- sånn den står uten motor gir og interiør.Intr i å by over ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Noe mulighet å få skilt på denne? Det er d mulihet for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Noe mulighet å få skilt på denne? Det er d mulihet for Bare EU kontroll det står på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Noe mulighet å få skilt på denne? Det er d mulihet for Bare EU kontroll det står på eller? Har en kompis som er i tyskland ofte og kan ta me seg bilenned og ordne me TUV-godkjenning der.Men litt usikker på hva han tar for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Okda, da er det ikke aktuelt får min del. har en som må betales engangsavgift på jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Okda, da er det ikke aktuelt får min del. har en som må betales engangsavgift på jeg også Bilen er norsk,bare ikke godkjent me 3.8 motor..så fulgt mulig og få skilt på den bare ikke me godkjent m5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hvor mye skal du ha for alt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Me alt ? Motor oxo ? eventuell åssen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå