mrmpower Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 har akuratt fått tak i disse, men blir for stort for min e36 pga jeg har høydejustertbart senkesett på, har du ikke det går det fint fremme :9x19 235-35 et35 helt greie dekk bak : 10x19 265-30 et 35 bør skiftest sto på en e36 cab før er ikke helt strøkne, men heller ikke ille, ikke noe kast i felgene har ikke bilde men har linken til forrige eier viewtopic.php?f=18&t=139047 8000 money bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 long gone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 har ikke du bilder av de felgene? så kan jeg lettere skjønne "er ikke helt strøkne, men heller ikke ille" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 har de ikke lengre men det var noe lakk som har flasset av på kantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå