xxxredlinexxx Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 hei. jeg er en gutt på snart 19år som er utrolig inntresert i bmw. spesielt e30. syntes de er helt sex. beste bilen jeg noen gang har hatt! bestemte meg for et par måneder siden at jeg sku restaurere den. gjøre den helt strøken å trimme den litt:) blir hel lakkering nye 18'' kant felger. bytta hele understellet. bytta stempel ringer, kammer, overhalt å porta topp, dbilias gasspjeld osv.. tenkte jeg da sku legge ut noen bilder:) fler bilder kommer etter hvert:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 ser lovende ut. må legge utr masse bilder og info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mjaaland Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Gleder meg til update Var jammen høyt under taket der du skrur Det er fordel om du skal ha butt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkvik Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Gleder meg til update Var jammen høyt under taket der du skrur Det er fordel om du skal ha butt "butt" Bukk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxredlinexxx Posted April 3, 2010 Author Share Posted April 3, 2010 hehe ja:P står på lageret til fattern så er ganske høyt under taket der ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mjaaland Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Gleder meg til update Var jammen høyt under taket der du skrur Det er fordel om du skal ha butt "butt" Bukk? Ja meinte bukk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergeee Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 blir sikkert bra:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxredlinexxx Posted April 3, 2010 Author Share Posted April 3, 2010 håper på det:) var får at toppen fra kimmit så får montert den å kjørt den på lakkering så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts