olah Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Har fått en merkelig feil med bremsene på min 530d 2000 mod. Viss jeg holder bremsepedalen, synker den ganske den sakte men sikkert til bunns. Dette skjer bare når bilen går. Det er ingen lekasjer av bremsevæske så det må være en indre lekasje. Jeg har byttet hovedbremssylinder for jeg og andre jeg snakket med var ganske sikker på at feilen lå der, men det ble ingen bedring. Kan det være abs enheten? Noen som har vært borti noe lignende eller som har peiling?
AutoMartin Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Syns det virker som du har luft i systemet. Da luften komprimeres, noe bremsevesken ikke gjør, vil pedalen gi etter når du bremser. Ellers så kan det være tegn på dårlige bremseslanger, de utvider seg...
olah Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 Takk for tipset, men det er nok ikke der feilen ligger.
enverl Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Hva med kraftforsterkeren? Kanskje det lekker inn der. Men jeg tror du sliter med luft i systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå