fredrikt Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Tenkte jeg skulle montere angel-eyes lykter på bmw, en e36 sedan. Kjøpte for litt siden orginale Hella lykter, men så fort at stikket som er på lyktene ikke passer med det i bilen. I bilen så sitter det et stort rundt stikk, men fire ledninger inn og på angel-eyes lyktene er det en ledning til park, en til fjern og en til nærlys, alle med et dobbelt-stikk. Hvordan skal jeg da vite hvilken ledninger jeg skal bruke hvor, og hvordan finner jeg ut dette? Må jeg kutte ledningene fra det gamle stikket og sette på ny kabel-sko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jomso Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Alt jeg gjorde for å få strøm på Angel eyes(xenon) var å klipper å koble funka fjell for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 har du bilder av dette? for det kan virke som om du har fått lykter til compact kanksje... skal være runde kontakter på alt bortsett fra compact, og den ekstra stikken som er til høydejusteringsmotoren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jomso Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 har desverre ingen bilder av det akkurat nå :s men det var vell 2 ledninger fra den ?boksen? om du har det? også 2 ledniger fra parklys, så klippte jeg begge og snurra ilag Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted April 7, 2010 Author Share Posted April 7, 2010 ser sånn ut ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten1989 Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Hvis du kjøpte de nye, skal det være med kabler får å koble seg inn på den runde stikken. Var iallefall slik på de jeg hadde. (hella med angeleyes) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted April 7, 2010 Author Share Posted April 7, 2010 Følgte ikke med kabler, og snakket med Hellanor her i Skien å de sier at dette er en ting de ikke får tak i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten1989 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 jeg kjøpte fra koed.no, og da fulgte det med kabler Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 Kjøpte du lykter eller kabler på koed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts