Gå til innhold

m20b25


oxygaxe
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en motor som i utgangspunktet skulle komme fra en 325 touring, motor skulle være facelift og med kat stempel, har pr nuh ikke åpnet motoren. Er det noen enkel måte jeg kan finne ut hvilke stempel som er i?, om dette er facelift?, noen særpreg på det elektriske osv, triggersensor er i front, men mener at det trenger ikke være facelift eller kat stempel av den grunnen?

Har i tillegg tatt av toppdeksel, der er det 6kantbolter til topp.

Her er noen bilder, håper noen vet bedre enn meg hva dette kan være, eller en måte å finne ut på uten å montere alt.

de2dg0zowltvoqhfgpoo8b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker ;) satser på at ikke stemplene er byttet.

Men vannpumpen ser ut som typen som er på motor med påfylling på radiator. tidligere har jeg jo vært vant med ekspansjontanken er på høyreside av motor. Har dette noe å si for kjølingen? bør jeg bytte til den vannpumpen som har uttak for ekstank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M20 kom ikke med ekspansjonstank i radiator. Facelift har ekspansjonstank på venstre side. Firkantet. Pre har på høyre side. Rund. Ingen av vannpumpene til M20 har eget innløp for ekspansjonstank. Rotor og fordelerlokk i fremkant av motor (montert i enden av topplokk). Det er facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...