sigerfjord-karosseri Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 har et lite irritasjonmoment. med en bil jeg har kjøpt og pusset opp, er en 4dørs får ikke opp noen av fram dørene kun fra innsiden, disse har jo en elekstrisk mekanisme på front dørene da når du drar i håntaken fra utsiden så er det en liten knapp som trykkes ut/inn det går ingen stag fra håndtaken på utsiden og til låsen, men fra innsiden og til låsen går det stag så da lurer jeg på om noen kan hjelpe til med innspill om va dette kan være, kjent problem på disse bilene ? takker for svar og hjelp mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 du sier du har pusset opp bilen, har du hatt av døråpnerene for lakering? kan jo ver "stag" på innsiden ikke sitter på, må vel bare ta av dørtrekk og se?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 dør opner er ikke tatt av,. har hatt løst, og kan ikke se noe feil, alt sitter fast inne dær, har hørt at framdørene er vakum styrte, er dette riktig eller helt på hjorde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Jeg tror også at du må sjekke en gang til om det er noen stag eller fester som ikke sitter helt på. Dra opp og ned håndtaket når du har av dørtrekket og se hva som skjer. Du må ha åpen en av dørene hele tiden du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 ja får bare sjekke en gang til, må enten gå inn bakdøra å opne , eller la vindue stå åpent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ja hadde sjekka en gang til. Kjipt å ikke kunne låse bilen helt mener jeg. Var det du selv som lakerte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ja hadde sjekka en gang til. Kjipt å ikke kunne låse bilen helt mener jeg. Var det du selv som lakerte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 er kjipt ja,, å ikke minst tungvindt. var en kompis som lakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå