YearPlaze Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 skal bytte abs sensor på min e39 00-mod! men finner ikke senoren på verken gs eller koed! noen som kan hjelpe? lurer også på om det er mye arbeid å bytte sensoren? trenger jeg noe spesial verktøy eller går det med verktøy fleste folk har liggende? mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 På gs ligger de under "slitedeler" -> "bremser" På koed "nye deler" -> "bremsedeler" I utgangspunktet er det veldig lett å bytte, men de kan sitte jævelig godt... Skal du bytte forann eller bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 leste en plass at hvis abs lyset, antispinn lyset lyser og at speedometert ikke virker er det venstre bak! så jeg går ut i fra at det er den jeg må bytte! har problem med at feilen kommer og går! Så det er ikke så lett å ta en diagnose på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Jeg er ganske sikker på at feilen lagres selvom lampa slukker igjen... Men er nok venstre bak når speedoen streiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 trodde jeg også men fnat ingenting på det sist gang jeg hadde diagnose på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Om feilen kommer opp igjen kan du jo bare ta turen innom første og beste værksted da. En diagnose er fort gjort. biltema har sensor til E39 til 469kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå