bmwstein Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Hallo, jeg har et lite problem med e28'en min, jeg har for kort mellomaksling. Men jeg har hørt rykter om at det går ann å få kjøpt en medbringer som bygger mellomakslingen 5cm lenger bak fra girkassen. Noen som har link til en side hvor denne kan kjøpes ? Enten det eller å bare lage et mellomstykke sånn at dette passer Kassa er getrag 260.
wracul Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Vær forsiktig. Har sett mellomaksliger kommet gjennom kupeen før.' Magnus
Fliid Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Ingenting i veien for å bygge på mellomakslingen heller. Bare avbalanser etterpå. Klarer desverre ikke å kjenne igjen medbringeren du refererer til. Da lengden er noenlunde lik på de fleste fra BMW.
bmwstein Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Ah, janei, på min mangler det 75mm på lengden :s Aner ikke hvorfor det er sånn. Er m535 diff og 745motor med m535 kasse (getrag260). Mangler mye lengde.. :s Noen som vet hva som kan gjøre det at det er sånn ?
bmwstein Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 joa, har det serru, var sikker på det samme selv, og fikk tak i en med en kompis som hadde samme opplegget selv. (bare at hans passet skikkelig da.) Og fikk låne den å holde opp mot å se, men den var for kort den og.. Noen formening om hvorfor det er sånn da ? Ser ikke noe feil med plasseringen på diff eller girkasse eller noe sånt :s Medbringer fra e30 325 da ? Går den like langt bak som til e28, eller er den lenger ? Noen som vet ?
Fliid Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Om oppsettet er likt som din venn. Så er noe galt med plasseringene dine.
haavco Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 kan være forskjelige lengder på kassene, er det på noen bmw kasser.
e30 tic Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 240 og 260 har forskjellige lengder. f.eks. har sett 260 kasser med ulike clutchus også, men om dette fantes til m30 aner jeg ikke
bmwstein Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Snakket med ham nå, han hadde 265 kasse ! Er det forskjellig lengde på den og 260 da ?
e30 tic Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 e30tic, er ikke en 265 girkasse du tenker på ? nei en slik har eg aldri eid, Jeg hadde en gang en stabel med 260 kasser stående, mener det var 3 stk som sto ved siden av hverandere med clutchuset ned på bakken, mener bestemt det var ulike lengder ute og gikk og alle var merket 260. 3&5 serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå