Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg har et lite problem med e28'en min, jeg har for kort mellomaksling. Men jeg har hørt rykter om at det går ann å få kjøpt en medbringer som bygger mellomakslingen 5cm lenger bak fra girkassen. Noen som har link til en side hvor denne kan kjøpes ? Enten det eller å bare lage et mellomstykke sånn at dette passer :)

Kassa er getrag 260.

Skrevet

Ingenting i veien for å bygge på mellomakslingen heller. Bare avbalanser etterpå.

Klarer desverre ikke å kjenne igjen medbringeren du refererer til. Da lengden er noenlunde lik på de fleste fra BMW.

Skrevet

Ah, janei, på min mangler det 75mm på lengden :s Aner ikke hvorfor det er sånn. Er m535 diff og 745motor med m535 kasse (getrag260). Mangler mye lengde.. :s Noen som vet hva som kan gjøre det at det er sånn ?

Skrevet

joa, har det serru, var sikker på det samme selv, og fikk tak i en med en kompis som hadde samme opplegget selv. (bare at hans passet skikkelig da.) Og fikk låne den å holde opp mot å se, men den var for kort den og.. Noen formening om hvorfor det er sånn da ? Ser ikke noe feil med plasseringen på diff eller girkasse eller noe sånt :s

Medbringer fra e30 325 da ? Går den like langt bak som til e28, eller er den lenger ? Noen som vet ?

Skrevet
240 og 260 har forskjellige lengder. f.eks.

har sett 260 kasser med ulike clutchus også, men om dette fantes til m30 aner jeg ikke :)

Skrevet
e30tic, er ikke en 265 girkasse du tenker på ?

nei en slik har eg aldri eid, Jeg hadde en gang en stabel med 260 kasser stående, mener det var 3 stk som sto ved siden av hverandere med clutchuset ned på bakken, mener bestemt det var ulike lengder ute og gikk og alle var merket 260. 3&5 serie :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...