Solås Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 - Et komplett sett stoffinteriør. Fint i stoffet, eneste førerstol litt slitt. - Et panser der bmw merket er tinnet igjen så det blir en ren overtflate. strøkent. - En bagasjeromsluke der bmw merket er tinnet igjen. strøkent - Et sett 17" TSW felger med slitte helårsdekk. (Di på bilde ) - Armelen i svart skinn (fra en høyrestyrt) alt skal vekk til til en grei pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stian92 Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Hvilken farge er det på panseret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solås Posted April 7, 2010 Author Share Posted April 7, 2010 Mauritiusblau - Metallic. en blå farge med andre ord Link to comment Share on other sites More sharing options...
stian92 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Det var synd. Er ikke helt den typen jeg er på utkikk etter. Du får uansett ha lykke til med salget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobar Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 skal du selge andre deler av bilen? jeg hadde kjøpt panseret om jeg fikk med begge skjermene og grillen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solås Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 desverre, skal nok bare selge panseret og bagasjelokket uten bmw merkene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenball Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 - Et komplett sett stoffinteriør. Fint i stoffet, eneste førerstol litt slitt.- Et panser der bmw merket er tinnet igjen så det blir en ren overtflate. strøkent. - En bagasjeromsluke der bmw merket er tinnet igjen. strøkent - Et sett 17" TSW felger med slitte helårsdekk. (Di på bilde ) - Armelen i svart skinn (fra en høyrestyrt) alt skal vekk til til en grei pris. Legg inn et bilde av armlenet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solås Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 Skal prøve å få gjort det i morra ellers kan jeg sende på mms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts