H_c Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Sånn, fikk jeg oppmerksomheten nå..? Jeg vil skape litt blest om prosjektet RFK- Ungdomsprosjektet. Ungdomsprosjektet tar sikte på å lære ungdommen trafikkvett samt gi dem ett alternativ. Prosjektet er ett samarbeid mellom: Petter Solberg Rogland Fylkeskommune Norske Shell Sparebank1 SR-Bank Teknisk arrangør er KNA Stavanger Det handler om å kjøre med vett, og å forsøke å sammen finne lovlige former for både kappkjøring og lek med bil. 26. April blir det nytt arrangement i Madlaleiren ved Stavanger. Petter Solberg og flere andre førere skal ta med seg ungdom på en kjøretur med rallybilene rundt på området til leiren. Mer info om dette vil komme, og jeg ber alle i rette alder om å ta seg en tur innom. Og spre gjerne denne infoen på forum og blandt venner! Mer info her: http://www.facebook.com/RFKUngdomsprosjektet?ref=mf
oddis Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Veldig bra opplegg dette, har lest litt om det tidligere. VELDIG viktig at undervisning blir supplert av MULIGHET for å få utspring for kjøring, som i 99% av slike tilfeller ikke eksisterer.
H_c Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Kjøredag i Madlaleiren 26. April kl 17-20. Petter med flere kommer med WRC-bil. Vi har laget en 1,3 km lang løype inne i leiren som Petter skal kjøre i, og DERE kan sitte på!
Jay-O Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Ja, det er bare å stille opp! Møt opp litt før 17, så du får tid til å melde deg på for trekningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå