stefan88 Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hei. har en e34 som jeg har planer om turbo i. har funnet en komplett turbomotor, men den er til en e30. er det mulig å få den nedi e34 uten noe modifisering. evt. hva må gjøres?
oddis Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Det meste som passer i E30 passer også i E34. Normalt hentes grommotorene i E30ene fra E34er.. Er generelt bedre plass i E34 til alt. Litt omsveising av trykkrør er det eneste store jeg kan tenke meg. Evt downpipe, eksos. Får du også flyttet emne til Teknisk er det mer riktig plassert.
stefan88 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Hei, takk for svar. Skal se om jeg får flyttet tråden, er ny påforumet skjønner du:). Jeg ble anbefalt å heller bruke den litt nyere 24 ventileren altså m50b25. Er det vanskelig å få det til i en bil som org. Har 12 ventileren, da tenker jeg på ledningsnettet og slikt.
Kristov Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Du må lage nye motorfester om blokka kommer fra en E30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå