kimmid Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Krever litt tilpassing og fester. Med gitter. Har vært på en touring i 1 mnd. farge: Montrealblaur (blå) 1000,- NOK Har også nye sideskjørt. ulakkerte fra koed 500,- uten hull til jekk
toretull Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 fargen er lik som på min vist jeg ikke tar helt feil. Men passer denne på min 323 touring, evt skjørt også?
kimmid Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Bak fangeren passer, men man må lage fester til den. Sideskjørtene skal jeg sjekke når jeg kommer hem. de skal passe, men jeg kjøpte noen fetere fra et annet sted (angrer) samtidig som jeg kjøpte de fra koed (de er u ulakkerte men med rett grunning på) så har ikke testet de. bilene er de samme mener jeg. Fargekoden skal stå på dempertårnet ditt mener jeg, denne farger er "montrealblau 297"
toretull Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Fargen er nok riktig den. Har du bilder av hvordan den så ut montert på en Touring? Er gammel gubbe på 43 så jeg vet ikke helt om jeg skal "pynte" opp bilen så mye, men fanger'n ser jo bra ut. Bilder hadde hjulpet mye på avgjørelsen. Er du fra Os utenfor Bergen? I så fall vet du om Sundøy har Biljardsalongen der enda?
kimmid Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 stemmer det. osøyro ca 30-40-min utanfor bergen, sundøy er jeg ikke så kjent med desverre. jeg legger til bilder igjen på mandag eller tirsdag. Min data er på reperasjon:( Sjekker side skjørtene innen da:)
kimmid Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Noen bilder før jeg tok den av Sideskørtene passet veldig bra
toretull Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Takk for bildene. Fanger'n ser kul ut men er nok litt for rå for en oldis som meg. Lykke til med salget
kimmid Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Skal ta ett bedre bilde senere av de jeg har:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå