Gå til innhold

bilen sporer


stianly
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har 235/35-19 og 265/30-19 på min mener jeg på. Og litt sporing er det, men ikke noe mer enn hva jeg hadde på forrige bil som var 225/40-18. Så dekktype har nok en del og si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en hjulstillingskontroll for å være sikker på at ting er på stell...

Du kan også prøve med litt høyre lufttrykk i dekka.

Hvilke dekk har du? Noen sporer mer enn andre.

Selv kjører jeg med 235/40-18 forann og det sporer litt, men ikke plagsomt mye (hjulstillingen min er korrekt). Har Vredestein ultrac sessanta, spora mye mer med de gamle dekka men de husker jeg ikke merke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulinnstilling er nok greit å sjekke,å noen foringer å stag på min isåfall,satte på sommerhjula igår med greie bridgestone runflat som er jevnt slitt,er igjen ca 5mm,men en hjulkontroll må nok gjøres for min kaster seg til siden nå å da,med skikkelig kraft.

Å jeg har 225 på alle fire.Farlig å kjøre med den sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----og husk masse luft, eller aller helst ; nitrogen. har selv 45 psi Nitrogen bak på mine 265\35\19 dunløp sportmax (e39 wagon). Ikke registrert innvendig slitasje ennå, slik det var på forrige dekksett tilhørende forrige eier. Har også tatt 4 hjuls kontroll med ferske dekk. 39 psi framme på 235\35\19 (en tomme bredere felg bak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----og husk masse luft, eller aller helst ; nitrogen. har selv 45 psi Nitrogen bak på mine 265\35\19 dunløp sportmax (e39 wagon). Ikke registrert innvendig slitasje ennå, slik det var på forrige dekksett tilhørende forrige eier. Har også tatt 4 hjuls kontroll med ferske dekk. 39 psi framme på 235\35\19 (en tomme bredere felg bak)

Hvor får man fyllt nitrogen i dekka hen? Aldri hørt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...