AutoMartin Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Har nettopp montert nye 6x9 høyttalere i bilen ,som jeg driver med en liten forsterker. Det som er problemet er at når spilleren slås på kommer det et "støt" som brummer i høyttalerne. Det varer kun ett par tidels sekund, men er selvfølgelig irriterende. Leser ellers på forumet om løsninger på nettopp dette problemet, men det jeg ikke forstår er at den samme brummingen kommer også når bare tenningen slås på og spilleren er av! Så da er det som om det er noe som virker inn på remoten til forsterkeren, men ikke selve spilleren? Noen som skjønner hva jeg mener, og kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 er det støy eller ett dunk du mener?det kan vere dårlig gjoring eller at du har pfono å strøm ner hverander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Det var ikke ett enkelt "dunk" og ikke susende støy, mer en slags "brummende" støy i høyttalerne. Vet ikke helt hvordan jeg ellers jeg skal forklare det Men nå har jeg byttet forsterker, og bruker en forsterker med noe som kalles "soft turn on-off". Da forsvant hele støyen. Det var nok litt dårlig kvalitet den gamle..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 hehe det kan jo være årsaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå