Wendel Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Fra noen vinkler ser dette bare grisekult ut, men fra andre ser det helt feil ut
Sjøbuse Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 var på trackday på rudskogen i går. der var det 4 like E36 med csl lokk. og de hadde verdens verste passform syns jeg. sikker på at et lokk til en lada samara hadde passet bedre på E36 enn de carbon csl lokka. var ca 1 cm glippe på begge sider. og de lå for høyt oppe i forhold til bakskjermene.
sladjan Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Blir vått i bagasjerommet med det der. JA, ser ikke for meg at det blir noe annet enn det. E36 sliter allerede med det med originale deler.
-Anders- Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Er ikke det ruud sine E36? Jo. De lokka er da fra gs i tilfelle. Flere bilder? rett bak fra f eks.
mrmpower Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 passformen fra gs skall være ganske bra, den e36 de testa på passa den kjempe muligens montert feil? ell uheldi med luka?
Morgan GS Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Blir slik når de ikke er justert nok ned og bruker kun racing fjærfester som holder lokket nede. har selv montert et slik lokk på E-36 og det passet bra . så så ille er det nok ikke mr sjøbuse
Sjøbuse Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 nei det er mulig det. men på de 4 bilene som stod der var det ille. var ca en cm klaring på begge sider på alle 4 bilene.
Dirty Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 nei det er mulig det. men på de 4 bilene som stod der var det ille. var ca en cm klaring på begge sider på alle 4 bilene. vis det er som du sier. så lurer jeg fælt på hvordan man kan finjustere det slik at det passer bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå