AutoMartin Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Har nettopp montert høyttalere bak i min E36 91". Måtte lage hull selv i hattehylla da det ikke var høyttalere originalt i denne. Men er det trukket opp ledninger til høyttalere bak i disse bilene originalt som jeg kan bruke? I bagasjerommet er det to plast "plater" med 4 og 8 ledninger samlet. Den ene er skrudd fast til karrosseriet over hjulbrønnen bak på førersiden, mens den andre sitter i karrosseriet helt bak på siden av lykta på førersiden(mot midten). Er en av disse til høyttalere, og eventuelt hvor finner jeg andre enden foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Hvis du har relativt gode høytalere bak som du skal montere, så anbefaler jeg at du uansett bytter ut standardtjafset som ligger der. Er ganske liten dimensjon på de kablene, bruker dem selv i min E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Er enig med eg der, så da blir det trekking av nye og bedre kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 God stemning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå