aslex Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Halloen! Jeg skal kjøpe dekk til felgene mine og må ha litt strekk på de for å få de på. Fremme er det 8" og bak 9". Hva burde jeg velge av dekkstørrelse og slik vist jeg skal ha strekk i de og profil?... Noen som har noen synspunkter? Takk
-Anders- Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Du snakker om RC som i RC090(bmw`s style5)? I 17"? Og de skal stå på E39? Da er det etter min mening alt for pinglete dimmensjoner på felg til at noe strekk skal bli pent på E39. Edit: Jeg ser du skriver du må ha smal dim for å få dem på, så da regner jeg med de ikke skal på E39. Lettere å hjelpe om vi vet hva slags bil de skal på.
aslex Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Stemmer;) Er nokk på en e28 de felgene her skal på. Har justertbart understell, men sliter litt med att dekket tar borti fjørskålen, så derfor smalere dekk;)
aslex Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Er det mulig med 205 35 17" framme og 215 40 17" bak? På en 8" felg framme og 9" bak. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå