zahlo Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 hel og grei bil selges. 2.0i ny motor som har gådd 156 000 fra en 94 modell Keskin 18'' med sommer dekk som skulle blitt byttet. vinterfelger 18'' ( piggfrie vinterdekk ( NYE dekk ) og et sett 17'' følger med men med dårlie dekk nytt bakstell montert i vinter husker ikke navnet på stylinga men den er fult styla med frontskjørt, sideskjørt og bakskjørt, vinge, bakrutesenker, angeleyes og m3 speil kommer ikke på mere og skrive men bare spør her eller på pm.. kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 bilen er gokjent senka 40 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 hvor står bilen? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 mosjøen:) ca 60 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 ja d var ikke langt unna;P vart litt intrisert, men bilder innvendig å motorom å sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Jeg kan få eieren til å ta det imorgen tidlig Er ikke jeg som selger bilen, men en god kompis av meg du får se imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 ok, da får jeg vente spent til i morgen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 hehe japp:) Blir litt utpå dagen, ca 7 tia så kommer det vel bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Ble litt bilder her Men Kerscher er navnet på stylinga. den eneste skaden jeg fant er fremme på fangeren på høyre side ( Bilde ) Og eneste slitasjemerker på interiør er førersete og midtarmlene (Bilde ) Og det er montert DEFA pakke på den med alarm, men er ikke tilkoblet, ( bare å sette inn sikring igjen) termostaten blir byttet på onsdagen som kommer. Skiltene er ikke på bilen nå siden den ikke har blitt brukt i vinter men bare å hente ut så er de der igjen og alt som er gjort med bilen slik som bakstell bytte og senking og slikt er gjort på verksted og har papirer på alt! Untatt motorbytte, det ble ikke gjort på verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 etter min mening så hvis man hiver på soting, spredere og svart skinn interiør så er dette en sykt pen bil, med det er bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 det VAR chromma BMW merker fremme og bake på panseret og bagasjeluka men har blitt stjålet iløpet av vinteren... men blir satt på nye snart bilen er heller ikke vaska på bildene pga skiltene men det blir den selvfølgelig før salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ingen som vil ha seg en fin 2 litring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå