largo77 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Min E39 528 har automatisk nivåreg og på verksted nylig ble det byttet noen store puteforinger bak. Gudene vet hva det er. Jeg har i det siste registrert at bilen er nokså lav bak. Sånn var den ikke før, og når jeg ser lignende biler parkert er det ikke slik hos dem. Tror ikke den siger, tror heller at den er slik hele tiden. Hva er sannsynligvis feil, og er det dyrt? Huff ...
Trond H. Olsen Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Sikkert en eller begge luftbelgene som lekker litt luft, eller kompressoren er defekt (men det er sjeldent) Ikke så dyrt å fikse egentlig. Jeg måtte ut med 3700 for bytte av 1. De fleste verksted skriver 2 timer på den jobben.
largo77 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Hvorfor skjer dette rett etter at jeg har vært på verksted? Kan det være en sammenheng?
Kenni Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Jeg ville snakket med verkstedet og forklart at dette skjedde etter at de hadde byttet noe bak. og at du ønsker at ser om de har gjort noen feil. Når nivåreg belg på min e39 røyk. Så fikk jeg melding om det i displayet.
largo77 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Takk og lov var det bare en feilmontert ventil (eller to) som gjorde at han ikke fikk hevet seg, bare senket. Så den hadde seget ned litt etter litt. Dette er nå i orden, og freden er gjenopprettet.
largo77 Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 ... og nå er en belg lekk. Dette blir byttet fredag. Feilen oppstod to dager etter at jeg hadde hentet ut bilen fra verksted. Kan det være noen sammenhenger mellom denne og det faktum at de har vært baki der og rotet tidligere? Kan de ha skadet denne? Begynner ærlig talt å bli litt lei alle disse feilene.
tomasb Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Viss belgene er 4-5 år, så tror eg nok verkdtedet hat sitt på det tørre. Belgene begynner å bli slitte og råtne etter noen år. Men oppturen er at det er enkelt å skifte desse selv, men prisen på nye kjenner eg ikkje... Åja...ikkje bruk merkeverksted viss du bruker verksted. Bavaria tok 10.000,- for å skifte begge mine.(5 år siden)
Kenni Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Skiftet på min for to år siden og da betalte jeg 4k pr side hos mekonomen. Bavaria skulle ha 4,5k for det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå