bmwlat318i Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Heij... Trenger noen deler til min bmw, som høyre dør foran (sedan), er mest interisert i en farge som heter "calypsorot metallic", komplett dør uten elektriske vinduer og høytalere. trenger flere deler, men det er her jeg må starte pga. rust og dårlig lakkering. mvh Arild.
maxbimm Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 jeg har en e36 sedan som selges i deler. det er bare å spør om deler du trenger!
Toastjern Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Har en bil i den fargen. Dessverre bruker jeg bilen Men har en hvit dør som passer beskrivelsen din, hvis det er av interesse. Skal få den komplett for 150kr, er litt rust nederst foran og bak.. Se bilder..
bmwlat318i Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Jeg skulle også hatt en girkasse, for m40b18 motor, min mangler 4 giret:S sikkert bare en synkronring, eller hva det heter, men sikkert billigere og enklere å bytte girkasse:P Noen som har evt. clutch og thrust-lager (usikker på hva det heter, men tror) liggende? Mvh Arild.
bmwlat318i Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 ingen som har ei calypsorot dør?:S
bmwlat318i Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 hehe, det er så sykt langt å kjøre fra trondheim til spydeberg:S Noen girkasser i tr.heims området? og calypsorot metallic farget dør? coupevifte? dørtrekk høyre side, foran(uten høytalere og el. vindu, svart, med svart tøy over dørhåndtak)? Mvh Arild S.
bmwlat318i Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Har fått tak i nytt trust-lager og ny clutch så mangler bare en girboks der alle gir virker:) Skulle også hatt den siste lyddemperen (komplett), pga EU-kontroll (regner med de setter den som en feil):S Mvh Arild S.
MLeo Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Har girkasse, hvis du kan hente på steinkjer 500,- alle gir fungerte da jeg plukket den ut, gått 210000 fra m40b18. Har også en fra en m50b20, men er ikke sikker på om den passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå