rubenjs Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 På mandag hentet jeg sommer bilen for 2010 dette er en e36 318is, har en del planer men som manga andre vet så forandrer disse seg fort så vi tar de som de kommer så er de bare å spørre om de er no dele lurer på smått- styling ( enkel m3 styling ) stereo lakkering felger ps - beklager dårlige bilder men cam er enda på fest etter påska men hentes i helgen så etter de kommer bedre bilder bilens utseende da den kom til meg
rubenjs Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 på disse dagene har dette sjedd- klippet litt på ting som ikke er i bruk å som er ettermontert på bilns levetid:)
rubenjs Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 i dag har jeg hentet å strokket kablene bak til bagasjerommet å vasket å støvsugd inni bilen grei kabel bak dette ?? 70mm/2 img]http://images.bimmers.no/files/fjlfzlvl08lufuhqzand.jpg
rubenjs Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 stolene foran inne i biln ijen trenger billige 4 punkts belter har du eller vet du noen som har ?
zahlo Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Sjå der ja, der ha du jo fådd de prosjekt trå om bmw'n Bi jo bære bra dæ hær
rubenjs Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Sjå der ja, der ha du jo fådd de prosjekt trå om bmw'n Bi jo bære bra dæ hær ska nokk bli bra ja håpe ha den på veien på 17 may _
rubenjs Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 trenger nederste del av m3 fangeren å å billige 4 punkts belter om de e noen som vet om
zahlo Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 ska nokk bli bra ja håpe ha den på veien på 17 may _ Kult:) Satse på å kom de på acr?
Sturlis Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Ikke for å virke negativ, men hva i huleste verden er poenget med så tjukk kabel?
Sturlis Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Ja, jeg vet jo selvfølgelig at den er til strøm Men du får jo ikke noe bedre lyd selv om den er så tjukk. Skal vel ikke akkurat ha et PA anlegg baki der? hehe
zahlo Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 hehehe:D nei er vel en kvass forsterker som skal dit kjenner jeg ruben riktig:D
rubenjs Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 stemmer at de ska litt bak der som ska ha strøm ja:) men e ikke i hovedsakli derfor den er lagt der, ska et bateri til bak, å ettervert som 2,5 litern me resberator ska under der så e de ikke plass til bateri foran, så e nu mest i lang sikt at den er kommet dit
rubenjs Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 har revet ut alt baki bagasjerommet nu, skal pusse litt å grunne å lakke baki dar , så er de å bynne å bygg kasser til subbene så litt støyping av glassfiber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå