Raastad Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 hei, har seg sånn at innimellom når jeg skal starte så begynner det å lyse på ryggelys og skiltlys! selv om disse lysene fungerer! også vis jeg tar ut sikringen eller batteri polen så blir den normal igjen men kanskje etter 3 oppstarter så er det lampene tilbake igjen! det som også er merkelig er at når disse 2 lyser og jeg skrur av tenningen så lyser fortsatt ryggelys og skiltlys! tenning og lys er avslått! noen som veit hvordan jeg kan fikse dette? er så sinnsykt irriterende:p takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Modell og motor er vesentlig. Helst produksjonsmåned og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 selvfølgelig:p bmw e30 325 86mod mener den er produsert i feb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Begynner å tro at du kanskje har problemer med lys bryteren. Det er den eneste komponenten som er felles for disse lysene i check control systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 så kanskje prøve å bytte ut den spaken/knappen aka bryter som man drar ut for velge park eller nærlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Ja. Hvis det ikke hjelper , så får du heller sende meg en PM. Så skal jeg se nærmere på det. Da begynner det å bli litt vanskeligere og luke ut feilen. Men morsomt med utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 konge:) får prøve det:) er bare så veldig irriterende at de 2 lampene plutselig kommer opp:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå