Stian E39 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Som overskriften; Org. dim på disse bakfelgene er jo 275... Er det plass til dette på 520 touring? Samme hjulbuer på den som M5? Har 245 bak nå, og det ser ganske trangt ut allerede. Har tenkt til å sette på bilstein b12 senkesett med dempere etterhvert også, vil det evt. da subbe? Noen som har erfaringer å dele med meg? Noen som har org. M5 felger med nevnte dimesjon? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 "Standaren" for bakdekk på E39 med 18" er 265/35. 275 går også bra tenker jeg, men det kommer Ann på innpresset på felten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Ingen som har org m5 felger med nevnte dimensjon på annet enn m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Jeg mener å ha lest et eller annet sted at M5 har spesielle innerskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Har den dimensjonen og det går greit så lenge bilen ikke er kjempe senka. (Min er en sedan) Subber med min av og til i de verste humpene med folk i baksete. Men til vanlig er dette ikke noe problem. Det er andre innerskjermer til m5, så det går jo ann å bytte disse også evt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Jeg hadde 18" org. M5-felger på min 540iAT m org. sportsunderstell. 275 bak er anbefalt/riktig dim og ingen problem ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Fungerer helt fint med 275 bak, men hva slags trykk kjører folk med i dekka? Er vel ikke samme som org. dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 jeg bruker 3 bar på mine 275/30/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Tommelfingerregel : Lavprofildekk skal ha min. 40 pund ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå