Tomsti Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hei. Det fins garantert en tråd ang det her, men jeg har influensa. orker ikke å lete så fælt. Jeg driver og skal ta av frontfangeren på bimmeren. Mellom listene sitter det 2 bolter på hver side av nummerskiltet. Disse boltene er så rustne og sitter så fordømt fast at jeg ikke aner hva jeg kan gjøre. Har fått noen kjerringtips med symaskinolje og cola. Noen andre forslag? hadde vært fint å løsne dessa jævlarna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Prøv å varm de opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Først av alt saus godt inn med rustløser f.eks 5-56 og la det virke minimalt halvtime. Bruk sekskantpipe så boltene ikke blir runde. Og en latmannsarm med litt lengde eller bruk en liten slegge/hammer som du prøver å "sjokke" opp bolten med. Gi også noen velrettede slag på bolten først for å løsne opp litt i rusten. Kommer det ikke med slag, så ta turen til et verksted etc. og bruk luftdrevet muttertrekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 har prøvd tipset ditt nå, det funka så bra at hele pipenøkkelen nesten ble bøyd. får prøve litt videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå