dingo84 Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Dette gjelder E36 altså. Har sett at f.eks lykter er beregnet på sedan, og noen er beregnet på coupe/cab. Frontlykter også. hvorfor det? Hva er forskjellen på disse? Har planer om å kjøpe meg en coupe seinere, og da har jeg lyst å plukke aftermarket deler fra min sedan isåfall. Har 60/40 fjører også. Har det noe å si fra sedan til coupe? Er samme motor foresten
AlXz Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Forskjeller på frontlykter er blinklyset. Men er lyktene hele "one-block" så er hele lyktene forskjellige. Ellers er panser, skjermer, dører etc forskjellig. Fangerne er like foran og bak + grillramme og frontboks. Samme understell, drivverk, motor etc. Coupe'n har noe lavere tak enn sedan. Så har du listene helt ut i buene bak.., sedan har bue helt ned til kanalen. Se på bilder, så ser du mye Dashbord er forskjellig også. Samt framstiler (coupe har vippefunksjon for å komme til baksetet) Sitteputa i baksetet er heller ikke lik. (ryggen er vel ganske lik på de sedan'ene som har delt/nedleggbar rygg, men det har ikke flertallet)
dingo84 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Godt å vite at framlyktene kan taes med til neste bil Har ikke lyst til å gjøre altfor mye med en bil jeg vet jeg kommer til å bytte ut liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå