kjellke Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hei, slenger ut denne for salg for og sjekke interesse, er en E30 4 dørs 86 mod. Gått 180000 og er i relativt god stand. Det er litt variabelt hvilket utstyr du ønsker og ha med for den kan selges med og uten det meste. Jeg skriver bare en liste. Karosseriet er vanvittig godt mtp rust, det eneste nevneverdige er venstre hjulbue bak er rustet litt på den kanten som bretter innover. Bilen er vurdert solgt for 7000 med en M10b18 motor med 60000 km på ryggen! Annonsen står vell til og med fredag. Bilen selges desverre uten felger, med mindre noen vil kjøpe orginalfelgene med bilen. Pm, ring på 99332300 eller skriv her om noen er intr. Bilen står i Ålesund og har muligheten til og vise bilen Tirsdager, Torsdager og noen Søndager. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hei! Hvilken farge er det på seta og dørkteppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Seta er grå med svarte ruter på en måte, grå og svart. Samme er dørsidene, Dørkteppet er en blåfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Er det de vanlige antrasitt seta! hvilken stand er de i? to eller fire dører? har du bilde av noe av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Kan få tatt bilder, Baksete og pasasjersete er i god stand men førersetet er slitt på standard plass. Jeg kan legge ved att setene selges desverre ikke uten bilen. Eventuelt ikke for den prisen da. Det er 4 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 okei. Å kjøpe hele bilen er uaktuelt. Jeg forstod ikke helt annonsa di tror jeg. Send meg en pm da om du selger bilen uten intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 selger du midtkonsollen? eventuelt ka pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Send meg en pm, tror jeg har 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Solgt, med interiør og midtkonsoll desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå