Jay-O Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Meguiars har en kost med gummi på som skal ta hår og lo fra trekk og seter godt. Har den selv, men har ikke prøvd den enda...
Tiller Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Takk for mange gode tipps! Skal innom noen lokalebilrensere og høre litt på pris anngående rens av bakasjen. Blir det for dyrt så jo den kosten Amzoch la link til spennende ut
AutoMartin Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Hvorfor ikke bare bruke høytrykkspyler og vask det selv?
Amzoch Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 hmm.. Ikke faen om eg ville demontert det og brukt HD på disse... regner med er på sidedekslan også bak..
Tiller Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Da har jeg fått fjernet 95% av alt håret som var baki der. Og det var en del! Brukte en slik type kost og støvsuger: Her er noen bilder fra bagasjen. FØR: ETTER: Gikk også over et par ganger med tekstilrens for å på en fin finnish på det hele.
Tiller Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Sånn kost anbefaler jeg på det sterkeste om det er noen som har liknende problem. Det gjorde susen!!
Tiller Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Brukte dette produktet for å rense over et par ganger for å få en frisk lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå