Ole85 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Hei. Var ute og kjørte med bilen idag og plutselig kjente jeg at rattet har blitt litt tung å vri? Hva kan det komme av? Har ikke kikket på om det er nok servo olje enda, men jeg regner med det for jeg sjekket dette for ikke så lenge siden, og da var det ok. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Tar lenger tid å lage en post her enn å åpne panseret og sjekke oljenivået, så det kan vel lønne seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole85 Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Fikk sjekka olja idag og den var hel. Hva kan problemet være da? Det er sånn at du får vridd rattet litt så blir den litt hard også lett å vri. Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks87 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hei, jeg hadde det samme problema med e 39, enten det olje eler servoreim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 .....Eller selve servo pumpen! koster 3700 på scmiedmann med innbytte i den gammle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole85 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Oi, såpass ja. Det var litt dyrt gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Prøv ett oljeskift og lufting av servosystemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå