tarjei bmw Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 shadowline lister grenrør effektanlegg nye baklykter lister på dørene m-tech girkule m-tech matter
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 etter gs bildeler sine dele nr så er det akkurat det samme grenrørene på m50b20 og m50b25:) så da har jeg om du trenger:)
tarjei bmw Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 hvordan pris hadde du tenkt deg? har ikke resten bakover også?
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 har kunn grenrørene ja, tok de av den motoren jeg havarerte stempelet i... ness hva kan man ta for di da? hehe...si en pris du så blir vi enig skal du se;)
tarjei bmw Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 en som skal ha 1000 lapp for ett. får se lønningen ann imårra, så blir det nok kjøpt. har du bilder? har ikke noe annent i lista mi? + hatthylle?
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 kan få mine grenrør for 500 + frakt, ligger bare og slenger uansett:) har en hatthylle i grått stoff med rullgarding (tror jeg) sjekke imårgen...har jeg den skal du få den for frakten:)
tarjei bmw Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 supert. da er grenrøret solgt, hehe. kjøpt fra gs- eller? bilder hadde vært supert.
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 nei grenrørene sto på motoren som var i en bil jeg kjøpte en gang, så havarerte motoren så jeg tok av grenrøra:) men var på gs sin side tidligere for å se om det var samme grenrørene, og det var jo samme del nr så bilder kan sendes imårgen pga ligger i verkstedet et lite stykke unna:)
tarjei bmw Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 den er god. send meg bilder på pm, så hadde det vert supert.
bimmersmakkverk Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 hadde bilde jeg, kom på att jeg tok bilder før jeg dro på sjøen sist, for å legge ut div deler:) stemmer disse?
Fliid Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Det er ikke grenrør. Det er standard Eksos Manifold. Man kan kalle en manifold for grenrør når alle utgående rør fra topplokk er like lange. Like lange i den forstand at eksosen går like langt i vært rør. En 90 graders sving blir da mye lenger enn f.eks rett rør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå