Ask Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Selger ein 525 TDS som rep/delerbil. Bilen har ein skade bak som går an å fikse for dei som har tid (som eg ikkje har). bilen treng noke nye karosserideler for å få den på veien igjen. Eller så er der og ein bra bil til delerbil for dei som treng det. Er veldi lite med rust på bilen ettersom den rusta som var vart tatt haust. Har skifta motor i bilen ettersom den gamle tok kveld i fjord sommar. ny motor ha gått 180000km mens bilen har gått 210000km. Bilen har ikkje vert i bruk etter motor bytte på grunn av at eg var på køyret same kveld eg hadde få bilen på veien igjen etter motor bytte og rustsveising. Deler som var bytta når eg bytta motor: er heilt ny clutch på bilen, nye simmringar på motor, bunnpanepakning, toppdekselpakning, maifoldpakningar på eksos og innsug, motorojle, oljefilter, girkasseolje, (er meir og men kjem ikkje på i fart). bilen er senka (Godkjent i vognkort). Bilen Startar og går bra. Bilen blir ikkje seld i deler, kun komplett. Bilen er ikkje skilta i dag. Bilen selger for 25000 kr. Brock B1 felgane er solgt. Her er litt bilder av skaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 er det noe rust på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 er det noe rust på den ? nei det er lite, det som var av rust vart tatt rett for eg vart på køyrd i haust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 langt å kjøre fra bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 langt å kjøre fra bergen? nei det tar 3 timar med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phåven Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Hei Er interessert ring meg 95807116. MVH Petter Håven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaifosho Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Hva er det som skal til for å få den grei? er det bare bakluke og bakfanger, eller er det mere oppretting? var en pen bil. synd du ble påkjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hva er det som skal til for å få den grei?er det bare bakluke og bakfanger, eller er det mere oppretting? var en pen bil. synd du ble påkjørt! Det er ein del opprettingsarbeid og utskifting av karosserideler, samt ny bakluke og bakfangar. Er ikkje så mykje ein ser av skaden uta på bilen enn ka det er inni bilen. Ja var egentlig veldig synd hadde vert ein fin og bra bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Den der har fått seg en skikkelig en dessverre, er en del arb for å få den bra igjen, sjekket at den ikke har blitt rammeskeiv? Men fikk du ikke igjen på forsikringa da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 du sier at det er en del karroseri som må byttes.... Og det vil si? hva må byttes? evt, hvordan er skadene som er på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Den der har fått seg en skikkelig en dessverre, er en del arb for å få den bra igjen, sjekket at den ikke har blitt rammeskeiv?Men fikk du ikke igjen på forsikringa da eller? Ja er ein del arbeid, så eg har forstått på forsikringselskpet å skal den ikkje vere rammeskeiv. jau eg ha fått forsikrings oppgjere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 du sier at det er en del karroseri som må byttes.... Og det vil si? hva må byttes? evt, hvordan er skadene som er på den? Luke, fanger, hengarfeste (om ein vil ha det), bakplate og døke bak i bagsjeromet. skaden ser du på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå