Frenball Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Jeg er interisert i å kjøpe - Svart skinn dørtrekk (coupe) - Svart skinn armlen til midtkonsoll - M- lister (innvendig) - M- ratt - M- matter - Svart taktrekk - Diverse svart detaljer til tak. Solskjermer, håndtak, lyktehus.. - Diverse carbon detaljer til motorrom, coupe osv. - Bakrutesenker - Haifinne carbon - Effektpotte - Xeon kit (fjern,nær og grøft) Om noen har noen andre fete deler til e36, så gi lyd fra dere, kanskje jeg er interisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 har m matter og solskjermer, håndtak og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 har m matter og solskjermer, håndtak og div Bra! kunne du ikke lagt inn noen bilder av delene da? Hadde jeg satt stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 har svart taktrekk til salgs. både med og uten solskjerm/håndtak og div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 har svart taktrekk til salgs. både med og uten solskjerm/håndtak og div.. Supert! Legg ut noen bilder da? Og hva skal du ha for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Jeg har splitter nye m-matter du kan få kjøpe. PM hvis du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Om dere bare legger inn noen bilder av delene dere har, kan jeg ta kontakt! Jeg trenger endel av disse delene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå