Christer Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Noen som var på treffene i helga som har noe bilder ? ble jo bra med liv i løpet av kvelden, både fredagen og lørdagen:)
Danniboy Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 var begge dagene:P var veldig morro:P kjørte den sorte pajeroen:P
Danniboy Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 mysild.... stakkars:P tror jobber fucker opp hode ditt:P alt handler om bil vettu;P
Christer Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 øhh du mysild:P trur du trenger å komme deg uttafor døra mer hva er vitsen med å gnikke på bilen hvis man ikke bruker den
Christer Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Noen som var på treffene i helga som har noe bilder ? ble jo bra med liv i løpet av kvelden, både fredagen og lørdagen:) ja var og begge dagene, var bra med liv og første lufte turen med bilen gjorde susen
///Mysild Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Heheh er masse utafor døra jeg, men da pleier jeg å drikke hehe kjøre med bmwen? er du gal!!
Danniboy Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 mysild du må jo bruke bilen din.... forresten når jobber du på shell? tenkte jeg måtte ut med den nye bilen min:P
///Mysild Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Hehehe Nesten vær helg Du ser bilen om jeg er der... men fri denne helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå