Roar Sandvik Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Bilde fra annonsa på finn. Henta den i Bergen 9 April. Tok fly dit og kjørte 12-13 timer hjem igjen. Kjempefin tur. Bedre bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Se der ja Roar Endelig første innlegget på forumet etter å ha hatt profil her i et par år Må få fiksa bilen jeg også nå sånn at vi kan lage en lang 7`er-kolonne til Molde 1. mai Må vel få rensa og polert bilene litt først også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Gratulerer med fin bil Roar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Sandvik Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Ting tar tid Eivind Må vel polere å shine litt så vi har presentable biler å komme med:) Er jo ikke så mye igjen før bilen din er klar igjen heller:) Takk Tore:) Veldig fornøyd så langt. Litt småpjusk å rette opp i, men det skal gå godt. BMW kompetansen i nærområde er jo ganske så omfattende:) Så det blir bare koslig å holde på med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Gratulerer med meget så pen e38! Godt utstyrt eksemplar og ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Se der ja Roar Endelig første innlegget på forumet etter å ha hatt profil her i et par år Må få fiksa bilen jeg også nå sånn at vi kan lage en lang 7`er-kolonne til Molde 1. mai Må vel få rensa og polert bilene litt først også. Henger meg på kolonna jeg også når dere er kommet over Halsafjorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Nydelig bil ) elsker 7 serien selv både E32 og E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 noen planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Sandvik Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Har ikke noen spesielle planer for bilen annet enn å holde den i stand og nyte den egentlig Men det kan jo dukke opp noe jeg har lyst til å gjøre med den etterhvert. Har tenkt å beholde den så lenge jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 meget meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Sandvik Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Ja. Noe av det fineste BMW har lagd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Nydelig bil du har der ja! rette fargekombo og greier. Godt utstyrt og ser det ut til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Må vel innrømme at dette er en penere bil designmessig fra bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Sandvik Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Må nevne att bilen ser svart ut på bilde, men den er i virkeligheten blå. Orientblå for å være nøye på det Trodde bilen var svart da jeg dro for å hente den. Ble litt skuffet da jeg oppdaget den var svart, men i ettertid er jeg veldig fornøyd med fargen på bilen. Mye utstyr er det ja. Alt bortsett fra fax og massasje tror jeg. Skulle hatt seter med justerbar korsryggstøtte, men man kan jo ikke få allt heller Hadde mulighet for å kjøpe nyere 7'er, men persolig synes jeg att E38 karroseriet er finere så da var valget enkelt. Det att denne ikke har rullet mer enn 130 000 kilometer per dags dato var også en grunn til att jeg kjøpte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Grattis med en nydelig bil (litt sent men) Godt å høre at det er flere som syns at E38 er penere enn den uberstygge E65,en Sjelden vare å finne en slik bil med så lite km på tellern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå