Stramvaier Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 I dag fikk vi start på bilen igjen og mappet til smått før den skal på rulla i slutten av neste uke. Legger ut en liten film, lyden er veldig dårlig siden det er mobil men man hører litt lyd. Ble hvertfall en helt annen gass respons på motoren nå http://www.genis.se/terje.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 bøst:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Rått;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da har jeg skrevet litt om hva som har skjedd i vinter ,, dette kan leses i denne tråden viewtopic.php?f=11&t=46961&start=210 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Må få deg et alu svinghjul på den der, var ikke noe kvass på turallet synst jeg Men flott lyd da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 o.t men har du en link til filmene av bilen din med alu svinghjul larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Men du blir jo aldri fornøyd du Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Tenkte meg du kom til å si noe sånnt heheheh! Men du må koste på deg et sånnt Terje, du blir garantert skam fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Hehehe. Ja får se om det ikke blir det etterhvert ja, var inne på tanken her men vi bestemte for å prøve nå først så får jeg heller bytte etterhvert. Men det skal sies at bilen er ikke mappet i det heletatt der, den er kunn justert 10 min i garasjen for å få den til å gå bare, blir noe helt annet etter at den har fått en dag i rulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 hvor skal du mappe den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 KRB Trading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå