tangorev Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Jess, innsuget skal selges da jeg må bruke org pga godkjenning. Har nylig fått sveiset det om og kortet det inn, da det var større og sprakk i en skjøt i fjor. Det er flens for org gasspjeld. Priside 2500,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
tangorev Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
tangorev Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
opasb Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 hva er fordelen med dette iforhold til orginalt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tangorev Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Vel, om det blir noen fordel her i det hele tatt er jeg usikker på. Det blir noe kortere rørgang og muligens en jevnere fylling(lufta kommer mere samtidig). Dog er det ikke innvendige trakter her og volumet er ikke regnet ut. Optimalt sett bygger man innsug etter motoroppsett. For min del var det veldig ålreit, da det blei mere plass i motorrommet. Lettere tilgjengelighet på dyser fuelrail etc, og ikke minst utseende. Jeg syntes ikke det orginale er så vakkert. Hvorvidt det er fordeler/ulemper, vet nok noen andre her mye bedre enn meg;) C Link to comment Share on other sites More sharing options...
tangorev Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
phiskarn Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 forsatt til salgs? gi meg en lyd på 47 25 68 73, haster! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now