Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jess, innsuget skal selges da jeg må bruke org pga godkjenning. Har nylig fått sveiset det om og kortet det inn, da det var større og sprakk i en skjøt i fjor.

Det er flens for org gasspjeld.

Priside 2500,-

ch5alfkre3xfxmu2cd88.jpg

d52v1znm92zk1zanifvu.jpg

Posted

Vel, om det blir noen fordel her i det hele tatt er jeg usikker på. Det blir noe kortere rørgang og muligens en jevnere fylling(lufta kommer mere samtidig). Dog er det ikke innvendige trakter her og volumet er ikke regnet ut. Optimalt sett bygger man innsug etter motoroppsett.

For min del var det veldig ålreit, da det blei mere plass i motorrommet. Lettere tilgjengelighet på dyser fuelrail etc, og ikke minst utseende. Jeg syntes ikke det orginale er så vakkert.

Hvorvidt det er fordeler/ulemper, vet nok noen andre her mye bedre enn meg;)

C

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...