tangorev Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jess, innsuget skal selges da jeg må bruke org pga godkjenning. Har nylig fått sveiset det om og kortet det inn, da det var større og sprakk i en skjøt i fjor. Det er flens for org gasspjeld. Priside 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 hva er fordelen med dette iforhold til orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Vel, om det blir noen fordel her i det hele tatt er jeg usikker på. Det blir noe kortere rørgang og muligens en jevnere fylling(lufta kommer mere samtidig). Dog er det ikke innvendige trakter her og volumet er ikke regnet ut. Optimalt sett bygger man innsug etter motoroppsett. For min del var det veldig ålreit, da det blei mere plass i motorrommet. Lettere tilgjengelighet på dyser fuelrail etc, og ikke minst utseende. Jeg syntes ikke det orginale er så vakkert. Hvorvidt det er fordeler/ulemper, vet nok noen andre her mye bedre enn meg;) C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 forsatt til salgs? gi meg en lyd på 47 25 68 73, haster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå